Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 14 december 2014

Tredje Advent!

Jag önskar er en underbar tredje advent fast jag visar en bild utan tända ljus ...
Jag ska tända ikväll när jag kommer hem från jobbet , det lovar jag!
;-)
Så är det när man har för brotom nu i "stress" tiderna innan Jul.


Min mamma skulle komma och besöka mig imorgon , om allt går som planerat...Julen iår får jag jobba eftermiddag skiftet, det är så när man går efter schema , iår är det min tur.
Jag kan knappt vänta och se om min mamma gillar min lilla arrangemang , jag bytte den gröna julkransen runt ljusen för att den torkar så himla fort och nu får det bli den här "hårda" men tåliga varianten som jag plockade i skogen och håller sig fint fast den har redan torkat.





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...