Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 11 oktober 2012

LJUS I MODELLERA


Är ni sugna på att pyssla ibland?
Det är jag...kan knappt sova på nätterna när jag tror att jag kom på en alldeles genialt ide!




Både den vita och den gråa modellera är köpt på Panduro för ett tag sedan,
en sort lera som torkar i luften ( en fördel ) men kan mjukna och förstöras lätt i kontakt med vatten eller man kan också säga att en nackdel är att leran spricker lätt och är kanske inte så lämplig till saker man ...ger bort (!)



Med lite fantasi och runda "hjälp-former" så kan man göra 
en ljusstake 
bland annat.



Lite sämre mörker bilder...men 
ja, ni förstår, vad jag vill , eller hur?




Om du har lust att följa min blogg ...imorgon med, så tänker jag överraska med en alldeles ny sak för min del...
en egen UTLOTTNING!
För det är ju exakt ett helt år som min lilla blogg firar!
Vi ses!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Hej Karla! Vad roligt att läsa att det finns fler 'galningar'(i positiv bemärkelse;)!) än jag som får svårt att sova när kreativiteten trycker på mitt i natten! Man skall, om man har möjligheter, att ge efter för den! Då kommer man bla på så där fina kreationer som du har gjort! Jättefina kretioner! /Anja

    SvaraRadera
  2. Du har vackra katter och ett mycket fint växthus!!
    Bästa idéerna kommer på kvällen/natten.
    Mariana

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...