Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 3 maj 2012

Humlor på citron-trädet

Hello my friends!

Åh...jag är verkligen glad i mitt citron-träd!
Det har så speciella blommor, för att inte tala om doften!
Det är bara att ...man ska låta bli att pilla på dem....för de ramlar ner lätt med hela lilla citron "pistilen".
Humlorna gillade det också, jag fick ta i lugn och ro mina bilder och vill dela mig med er denna fina stunder jag upplevde utanför min lilla altan
bara jag och dem fina dessa insekter!


Katterna verkar vara väldig försiktiga när humlorna är i närheten...undrar varför    ;o)
Inte är det snurrandet....förresten ser ni vilka fina vingar de har? HELT perfekta! Nyttiga djur!


Snart kommer BETONG säsongen igång, eller? Är ni med?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...