Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 17 februari 2012

Sportlovs-mat

Hej!
Eftersom det är sportlovs-tider och ...frivecka för vissa...så finns det massor med tid att fixa lite sportlovs-mat.
Vad tycks om rejäla vetebullar i två olika formar ( i brist på aluminium-formar ) och vanilj fyllda bullar?

 Assistenten är min allra bästa vän i köket, förutom min kära make som tar hand om disken ;o)
Har ni provat andra sortens fyllningar? Väldig tacksam för er tips!
 Kall kycklings sallad är en favorit här hemma, en mycket mättande rätt som man smidigt kan ta med sig i backen vid lunch-tiden. Den innehåller kokt potatis, grillad kyckling, kokta morötter, gröna ärtor på burk, boston gurka och majonnäs.

Nu måste jag skynda mig ...vi ska snart åka iväg...hoppas det inte så stora kön vid liften!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Hm.. ser mumsigt ut.
    Visst är hushållsassistenten en god vän i köket. Jag har kört i sönder min degrulle men som tur är så fanns det att beställa på nätet.
    Ha en bra vecka
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Mmm,Mi-ai facut pofta.Stiu ca sunt foarte gustoase.Cand o sa vin la voi sper ca ca de obicei sa maninc cite VREAU Ha,ha,ha!;80kg;???
    Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...