Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 23 juli 2012

Ogräs-smörblomma som hjärtkrans

Hej!

Ett litet hjärta till er alla som njuter av semester tider !



Nu finns dem som bäst i gräsmattan...jag älskar dessa små fina blommor som syns så väl i det gröna!
Torkade är de lika fina det med.
Gillar ni dem också?


Den här gamla fönstret har jag fått av min mamma en gång i tiden och det hänger bara så där på altanen.
Med det lilla ogräshjärtat får det lite liv och jag tycker att de två passar rätt så bra ihop...





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Åh, så sött med en smörblommekrans, dina bilder är jättefina!
    Carina

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart hjärta! Hoppas det håller länge :)

    SvaraRadera
  3. Inimioarele pe care le faci cu diferite flori,sunt preferatele mele.
    vreau sa cred ca si INIMA TA este asa de frumoasa ca florile pe care le asezi intr-o onima.I-mi placINIMILE pe care le montezi cu flori(repetare de 3 ori ha,ha,ha.Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...