Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 5 mars 2012

Krasse och betong

Hej!
Jag kom precis från källaren efter mer än två timmar idag...så fort tiden går när man har det roligt!
Nu är det 3-dje gången jag sår krasse...det är tyvärr bara jag som äter det...har försökt med alla familj-medlemmar att få de smaka ...men ingen bra resultat.
Det som är SÅ GOTT över Philadelphia ost på en macka till frukosten!


                   Grå och grönt går bra ihop , eller hur?


Vad tycker ni om det här betong-bladet? Själv är jag väldig nöjd med det, eftersom man kan ha bladet på fönsterbrädan, på köksbordet tillsammans med ett ljus eller varför inte som bakgrund för fotografering?
Är riktig sugen på att gjuta i betong, kan knappt vänta till det blir varmt ute så att man kan börja ...leka!

             Gillar ni också betong?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

8 kommentarer:

  1. Visst ska man leka!!! med blommor och blader och betong - det är så kul att gjuta. Själv har jag en massa provkartor av glasmosaik sedan en ombyggnad här i huset och funderar på att använda dessa i någon form av betonggjutning. vi får väl se vad det blir :-)

    Smörgåskrasse är så GOTT by the way...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är betong roligt, och krasse är mumsigt, men människa - hur står du ut i källaren när solen skiner ute!!???

    SvaraRadera
  3. Så dekorativt! Och nyttigt också.

    Ha det så skönt i vårvärmen.

    Hälsningar
    Kristina

    SvaraRadera
  4. Jätte fint betong fat. Krassen ser ju så härlig ut.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej igen!

    Det var nu i lördags utställningen var ( 3 mars ) och den var i Örebro.

    Det är alltid så kul att åka iväg på utställningar.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hejsan! Kul att du hittade in hos mig! Maste saga vilka vackra bilder du tar!

    Kram fran Michigan

    SvaraRadera
  7. Grått och grönt passar jättefint ihop. Att knapra krasse är ju inte så gott (håller med din familj där...), men härligt att se växtkraften i det när den spirar på fönsterbänken.

    SvaraRadera
  8. Härligt med betong. Men jag blir lite nyfiken på om det är ditt vårteckensinlägg?? Kul att du vill vara med"

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...