Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 19 november 2011

Hurra! Hurra! Grabben fyller 18 idag!

Hej på er allihopa!
Idag fyller min grabb hela 18 år!!! Kan inte fatta detta!

Jag hann med bakningen trots att jag jobbar hela helgen ...12-timmars passet : O
SYNS det på tårtan... min FINA marsipan Ros? Jag kunde inte bättre... men efter 2 försök så bestämde jag mig för den här ...konstverket!

Den lilla formen var till den lilla "bakelsen". Den var i samma stil som "prinsess tårtan". Vi gick upp tidigt på morgonen för att sjunga för grabben...KLOCKAN 05:00...Han tyckte... att vi inte var KLOKA!


Här är resultatet!
Vad tycker ni?








TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG!
 JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Tjusigt!
    Jo, dubbelmarinerad fläskfilé innebär att man först lägger filérna i en marinad sen steker man dem, skivar dem och sen lägger man på marinad nummer två och låter stå någon timme eller över natten. Mycket gott!

    Grattis till sonen! Här är det ett halvt år kvar innan vår dotter fyller 18.

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. As far as Brian's return, it is not known if this is permanent or just a one-time deal.
    Maybe it was someone in high school you didn't get along with.

    On November 25, Entertainment Weekly reported that fans have gone so far as to sign a petition insisting the series bring Brian Griffin back to life.


    Check out my homepage Family Guy The Quest for Stuff Hack

    SvaraRadera
  3. Yes! Finally someone writes about traffic school Miami Gardens.


    Have a look at my site; driving school in Miami Beach

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...