Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 27 november 2012

Stjärna och krans

Jag måste bara visa er min allra första egen tillverkade stjärna 
och den allra första krans jag själv tycker om... bara för att jag känner lite grann att jag äntligen :
har LYCKATS med en!



Kvistarna kommer från en parkeringsplats nära ett spår man brukar gå eller springa i skogen...
hur fina som helst.


Jag har försökt många gånger att fixa en krans av bara grenar men har letat och letat efter den rätta böjliga sorten länge...och ja...jag hittade grenarna i min egen trädgård , vid komposten bakom garaget , av en häck som jag delar med grannen, kan inte ens namnet på busken, men den verkar stanna vid sin gröna färg.


Någon kanske kan hjälpa mig hitta namnet på "grann-häcken" det är en sort med både taggar och långa grenar , sprider sig med avlånga frö-kapslar och växer alldeles för bra (!) på sommaren.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Jätte fina saker du gjort. Duktig du är.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina saker ! Stjärnan var ju en skojig idé, det får jag nog prova. Vad jämn och fin du fick kransen ! Jag tror det är Sibirisk ärtbuske du har, den ser ut sådär i grenverket och har lite taggar och som små ärtbaljor. Ha det gott !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  3. Piece off writing writing is lso a fun, if you be aacquainted with afterward you
    ccan write otherwise it is complex tto write.

    My blog post - buy twitter followers without following

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...