Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 13 maj 2012

Månerabatt + betong

Hallå! Hallå!

Hur mår ni alla där ute på nättet idag?
Jag jobbar 12 timmars passet och hoppas på nya krafter när jag blir ledig igen, för jag tänker omplantera några sommarblommor som inte har så mycket plats längre i sina små krukor.


Har tagit ut rabarberbladet från skjulet och kan inte tänka på nåt annat : vad fina de är ...betong faten...de blir bara vackrare efter ett tag, det tänkte inte jag förra sommaren när jag slet som ett djur för att hinna med det tunga betongen.


Jag tänker fortsätta gjuta , kanske i mindre skala ( ?!) ...det börjar bli lite tungt tycker jag , kanske har man blivit mer än ett år äldre? Hmmm....men fortfarande kul är det!





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Vilka fina saker du gjutit!!
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra prydnader du har gjutit.
    Betongblad och krukor kan man ha många av i trädgården.
    Jättefina bildcollage!

    Önskar dig en härlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort med fatet och de simmande blommorna!
    Ha en bra jobbdag!
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Snyggt är det i alla fall. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  5. Betong är jättesnyggt. Och många börjar gjuta i betong. Kanske man skulle prova någon gång! Lägger till mej som följare så jag kan se dina vidare gjutningsgrejor!/Lila-Christins

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...