Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 12 oktober 2011

Första dag som bloggare!

Så spännande! Kan inte tro att det är sant...ÄNTLIGEN! Har tänkt så många gånger på detta, men har inte fått nåt bra respons...varken från mina närmaste eller arbetskamraterna.Alla tror att jag blir en i mängden av att bara prata strunt, "jaha, idag har jag druckit 2 koppar kaffe, vet du" ;)
Men NEJ jag ska vara skärpt fast jag kommer att "fejla" jag med med min svenska förstås...

Här kommer min första bild på mitt växthus, ska givetvis lägga fler med Växthusprojektet: The Greenhouse, lite senare när jag har samlat alla bilder.
Juliana växthus(The Greenhouse)

Den här vita rosen heter SNOWDRIFT och är placerad i två exemplar framför växthuset. Den kommer igen flera ggr under hela sommaren, den ska visst höra till den amerikanska rosserien EASY ELEGANCE, som är blomvillig och rotäkta. Jag bor på gränsen till zon 4-5 och den verkar blomma vackert hela sommaren...vi får se om den klarar vintern ...


Hej då! Hej då! Hej då! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...