Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 5 augusti 2013

Ny familj-medlem!


Hej på er mina bloggvänner!

Det var ett tag sedan jag skrev på bloggen...hmmm...semester och upptagna dagar av något så nytt och så spännande!


Jag har verkligen tjatat sönder min man för att få ta hem en liten hund....äntligen kan jag visa vad jag ville ha!
Vi hämtade SUDDEN från sina uppfödare på prov , han är en blandras på 1 år och 2 månader , en kastrerad hane , här sitter han bredvid en bror till honom som är bara 3 månader gammal!


Hans mor är en Papillon och hans far: Dvärgspets och Pomeranian. Pälsen har han från Pomeranian rasen som inte fäller , ganska lugn om man tänker hur ettriga små raser brukar vara...och pigg som en Papillon är han på sina promenader.


En schampo från djuraffären som är gjort på naturliga ingredienser är det bästa för djuren, kolla bara hur glansig pälsen blev!


Min äldsta grabb blev en stor favorit på direkten, Sudden gillar alla människor!


Min yngsta är den enda som orkar aktivera Sudden på den här sättet...han springer som en ...galning!


Min man börjar "smälta" och kollar på hund-tips på nätet nu ...när han ser att Sudden har lätt att lära sig.
Det är bara Pepsi som inte har riktigt vant sig med Sudden ännu...hoppas det ändrar sig snart...men det är klart, katter och hundar pratar ju inte samma språk, eller hur?
;-)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! och lycka till med den söta lilla hunden.

    SvaraRadera
  2. Så roligt med en ny familjemedlem. Lycka till!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...