Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 4 juli 2012

Smink-spegel-bord del 2


Hejsan!

Japp, det blev ett vit projekt!
Lite lättare att möblera i mitt framtida rum.
;o)
En gång grundfärg och två gånger vitfärg . 


Stolens klädsel var löst det med... på några minuter...jag hittade, i linne-garderoben, ett duktyg i silke som jag fyndade på Erikshjälpen... för bara 20 kronor!


Stolen är stadig och jag hittade en liten stämpel på baksidan som bevisar att den är svensk (!)
Hurra!


Är det mycket fyra dagar att lägga på ett sådant jobb?
Jag vet inte...det viktiga är ändå att resultatet gör en nöjd...och jag måste erkänna att jag är riktigt stolt  Ha! Ha! 
Karla kan med!
Men...hade någon sagt: "Du ska slipa och måla detta!"...då hade jag nog aldrig gjort det...





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Ja, visst känns det extra bra att ha fixat själv :) det blev jättefint!
    Tack för tipset ang. min Scherminbuske :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Åh vad duktig du är och så fint det blev! Verkligen Jättefint! KRAM Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...