Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 30 april 2012

Hjärt-kransen

Hej!

Har ni också fått lite blommande OGRÄS i gräsmattan?
Jag med!
;o)



Snabbt och tacksamt att göra ett hjärta med de ogräsblommorna... innan de slår ut allihopa. Ja! Det är ju samma stomme jag hade till snödroppe-hjärtat så ...återanvändning igen och lite pyssel med vanlig grön sytråd.


Blev det bra? Imorgon får ni se en RIKTIG fin OGRÄS-KRANS som blev ännu bättre!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Så fint! och vackert, jag får nog gå ut och plocka ogräs också.
    Trevlig Valborg
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Så sött ditt hjärta blev - ogräs är också vackert! Trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  3. Tänk att ogräs kan vara så vackert.

    SvaraRadera
  4. Men så vackert, ibland springer man alldeles för fort förbi dessa små skönheter. Om inte gräsklipparen tar dem först, vill säga..

    Trevlig Valborg!

    SvaraRadera
  5. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your website is magnificent, let alone the content!


    My blg post; Youtube

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...