Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 10 januari 2013

FÖRKLÄDE

Jag hittade de här gamla jeansen här om dagen och blev så glad att de var kvar...för jag har länge tänkt sy mig ett eget designat förkläde !
;-)


Jag har sett någonstans om att ett sådant litet förkläde (av gamla jeans ) kan man ha till trädgården...men jag tänker använda det till köket, för att det är inte bara otroligt skönt ( så alltså man kan ha det på sig i soffan när maten kokar på spisen utan att skämmas...) det är också klart för ljus i tyget för att ha jord på det...


Har sytt ett blå band runt förklädet för att det var lättare att ta hand om jeansens kanter och är ganska nöjd med resultatet.


Och visst passar det ihop med annat jeans-tyg också?




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

7 kommentarer:

  1. En både snygg och tuff outfit, vilket även Pepsi verkar tycka.

    SvaraRadera
  2. Praktiskt och snyggt. Perfekt kombo! :-)
    Har precis hittat till din blogg så nu ska jag surfar runt lite. Har redan sett dina vackra katter!
    / Sylvia

    SvaraRadera
  3. Vilket bra tips!
    Har massor med jeans som jag ska sy något av.
    Håller på med en väska och sen blir det kanske ett förkläde :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Väskan skulle jag gärna vilja se bilder på! Så bra att man kan själv bestämma model och ...tvätt-tider!

      Radera
    2. Kommer på bloggen :-)
      Tvätt tider ?

      Radera
  4. Supersnygggt. Vad du är duktig ...Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...