Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 29 februari 2012

Hjärta


Hej!
I några veckor har jag funderat på att göra en sådant hjärta som jag sett hos Katta på hennes blogg : ROST OCH ROSOR...och nu äntligen har jag lyckats skapa något som jag gillar jätte mycket!


Dubbla hönsnät, tång och ...varför inte " trä-pärlor ". Man blir lite torr av all skruvande i nätet, men så länge Helosan-salvan är i närheten så löser det sig det med ;o)


Eftersom den vita orkidèn verkar ha gjort sitt för iår...så tog jag några blommor av det, lite björk ris grenar och lingonris från det sista promenaden. Hjärtat kan "öppnas" i toppen och då kan man variera som man vill med ...Påsk prylar , t.ex.


Förresten...har anmält mig till Vårteckensutmaningen 2012 ska bli spännande att se vad det innebär!


TACK FÖR ATT DU TITTADE
IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

8 kommentarer:

  1. Så fint det blev. Tycker jättemycket om kontrasten mellan nätet och träpärlorna! Du är en riktig fiffig pysseltjej du.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Har du arbetat hårt med denna hjärtats???Este minunata.det är underbart
    Mama

    SvaraRadera
  3. Oj så fint det blev!! Funderade också på att göra något liknande då jag såg det på hennes blogg men skrinlade det, men nu gav du mig inspiration att göra ett:)
    Ha en alldeles underbar onsdag!!

    SvaraRadera
  4. Hej.

    Vilken fantastisk fin dekoration .
    Nu blir jag inspirerad.
    Vilka mått har du gjort hjärtat i ?

    Ett sådant måste jag göra. Otroligt fint och nu när påsken närmar sig också.
    Tack för tipset.

    Ha en bra dag
    Gunilla

    SvaraRadera
  5. Å sin fint det blev! =) Ett sånt mysigt hjärta måste jag prova göra!

    SvaraRadera
  6. Jättefint hjärta! Perfekt att dekorera efter årstiderna.
    Jag fick ett hjärta utskuret i trä av en bloggvän förra året. Det sitter på vår ytterdörr och jag byter dekorationerna efter årstiden.
    Nu är det snart dags att byta :-)

    Kul att du anmälde dig i Vårteckensutmaningen, det är så kul att kolla runt hos "grannar" i vårt avlånga land.

    Tack för omtanken, jag har Vilhelm hemma från Västerås, han har sportlov, som tar hand om mig.
    Idag har jag legat vertikalt pga yrsel, nu är det bättre i alla fall.

    Kram Helene

    SvaraRadera
  7. Så fint ditt hjärta blev! Och tusen tack snälla du som skrev om mej med :) Kram Katta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...