Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 1 maj 2012

TUSENSKÖNOR-KRANSEN

HEJ! HEJ! 

Här kommer "några" bild-collage på min ogräs-krans som jag använde mig av ett "särskild" material hämtat på grannens trädgård . Lottas små ogräs-blommor är lite mer kraftigare och riktigt stora , särskild rosa på undersidan ...kort sagt:

Det bästa av alla TUSENSKÖNOR!


Jag måste bara säga att blommorna var ännu finare i verkligheten...jag lovar! Varenda en... perfekt skapade av naturen , vissa hatar den här sorten av planter som sprider sig så lätt i gräsmattan , jag tycker att dem är helt underbar vackra. Konstigt, eller? Så hos oss finns de och de stannar med, fast de inte är så kraftig växande som i granens trädgård ;o)






TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Så underbar!!!
    Jag skulle nog hellre ha tusensköna som ogräs än de penningblad som sprider sig hos oss överallt.

    SvaraRadera
  2. Namnet är verkligen bra - tusensköna! De finns i tusental och är underbart vackra och sköna. Din krans blev bedårande.

    Kram

    SvaraRadera
  3. ÅÅåå..så utrolig nydelig <3 Så flink du er :) Den lekreste rosafarge :)

    Kos deg masse på denne herlige soldagen :)
    Klem og smil Lisa <3

    SvaraRadera
  4. It’s a good idea to complete medical coding and billing training from a career school or
    college before you start looking for home-based opportunities.
    Learn the fine points of augmenting -- not repeating -- a resume.
    The mom who works at home has an even greater work load.


    My web site; stay at home mom

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...