Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 25 juli 2012

Mörk basilika

Hej!
Gillar ni basilika?
Jag gillar mest doften och själva växten.
Fast mörk basilika ska jag ALDRIG köpa det ...antingen färsk eller från frö.
Den luktar inte trevlig alls...många gånger har jag undrat om katterna har kissat i rummet där jag hade mina basilika krukor...så illa den luktar!


Det är säkert bara den här mörka sorten, förr jag har aldrig känt den doften förr när jag sådde den vanliga gröna sorten...
Men visst är de fina när fröna gror?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...