Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 1 juni 2012

Frösamlare

Hej! Hej!

Eftersom jag har alldeles för många IKEA muggar så tänkte jag här om dagen...Varför inte ANVÄNDA ALLA DEM TILL NÅGOT VETTIGT???

Ja måste ta mig ett allvarlig samlings dag/vecka och städa i köksskåpen snart...inte bara samla...



Detta fick vara början på frösamlar -projektet (?!)
och tänker hålla mig till det... detta året
inte bara snacka!



Tagettesen var inte så svårt att börja med...det blir väl annat när det kommer till petunia-fröna eller ...lobelja. Neee, lobelja köper jag helst ...de är ju så billiga, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...