Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 25 oktober 2011

Grävhjälp


Idag fick jag äntligen hjälp med den gamla rosen som har tagit plats i rabatten på framsidan av huset i minst 14 år...Inga rosor fick jag på så många år, bara långa taggiga grenar. Grenarna gjorde min man tokig varenda höst när han klippte ner den, men nu du...den har han vunnit över idag! Det tog närmare 1 timma att få upp den från jorden...EN GAMMAL RAKARE :)
De här taniga små persilje "bitar" hittade jag i en av pallkragarna, det är värt ett försök med att se om dem klarar sig inomhus!
De här fröpåsarna är nästan dem viktiga jag har tänk mig att ta hand om nästa vår...Har någon provat PETUNIA nån gång? Är det svårt att driva upp FRÖ PELARGONER ?

Ha det gott,
Karla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...