Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 7 mars 2015

Rosa rosor

Den här varianten av rosa gillar jag mest av all ...rosa.
Har köpt en bukett rosa rosor , så jag kommer att ha massor nu av de torkade rosorna jag brukar spara.
De rosa rosor har kvar sin torra färg längre än de andra sorter, som vita rosor eller röda.


Att sprida omkring sig både färska och torra rosor har jag hållit på länge nu, jag känner att den mörka perioden på vintre halvåret blir lite kortare ...på nåt sätt.
Det kan också vara att andra krukväxter inte överlever mina gröna fingrar längre...så en ännu anledning av depression -spår...så jag köper inte vanliga blommor som de flesta tycker om att ha på fönsterbredda.
 
Bara rosor, för de kan man spara länge!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...