Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 1 mars 2015

Primula/Jordviva

Jag har också skaffat mig 2 st. jordvivor ...mycket därför det ska bli intressant om jag lyckats hålla de vid liv och kunna plantera dem i rabatten utanför huset ...


Det brukar vara så att jag inte kan inomhusblommor ...för det mesta.
De dör hemma hos mig , så därför jag försöker skaffa mig plantor som ska kunna "återanvändas" ja...ni förstår .



Ganska enkla sorter som ni ser, men jag var noga att jag läste "jordviva" på lappen, för det är bara dem som man kan spara, eller hur?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...