Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 25 februari 2015

Sudden


Och nu ...är snön helt borta!
Har bara jobbat några nätter och hela helgen lång och inte kunnat föreställa mig detta...
Så rent och så fint i naturen...det var med snön...vilken tur vi har som får vara med så många årstider!
Tänk att bo i ...Australien till exempel...
För varmt och svettigt!
Nejdå, jag skojar.
 
 
Sångsvanarna kom tidigt till vår by, är så fina , så fort man närmar sig de för att ta en bild , så skyndar hannen på sig för att försvara sin hona.
Det är bara Sudden som inte förstår ...när jag säger till att han skall vara tyst och lugn.
"Vaddå?"
Dem kan väl följa med på promenaden, tror jag han tänker...




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Det är härligt att ha våra 4 årstider men ibland, o mörka november kan det vara lite svårt att stå ut tycker jag. Desto trevligare nu 😃

    SvaraRadera
  2. Visst har årstiderna sin charm, men oj så dom förändrats under senare år.
    Jag förstår att Sudden inte har det lätt med nykomlingarna.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...