Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 28 februari 2015

Hårklippning


Det var äntligen dags att klippa Sudden...för första gången ...lite proffsigare än innan...
Så här mycket hår han fick slippa, trots vintern så har jag märkt att hunden mår bättre med mindre päls, eftersom han är så många timmar inomhus.
Ute fryser han aldrig, kanske beror på att han är så aktiv och hinner inte kyla ner sig.


Jag tycker han ser en aning ...gladare, eller hur?



 Nu använder jag hundtrimmer som fungerar bättre och snabbare än sax-klippning.Det tog 2 hela timmar , tvättning, torkning, klippning och städning.
Hoppas verkligen att nästa gång det tar mindre tid, både jag och Sudden var ganska trötta efter arbetet.





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...