Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 14 januari 2015

Första sådden

Hej! Hej!

Äntligen kan jag "skryta" med min första sådd för 2015!
Ärtor och krasse.
Ärtorna skulle bara sås som tilltugg , man kan tydligen klippa topparna 3 gånger innan den lilla ärtan har gjort sitt!
Jag tyckte ändå att smaken var lite för bitter för mig...men i en sallad med både dressing och kryddor så märks det mindre. 


Krassen var fin ...ett tag...sen dog den plötsligt...beror säkert på för dåligt med ljus, fast jag gjorde mitt bästa
;-)


Har ni möjligen börjat så något spännande ...ännu?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Det är till att vara tidigt ute. En härlig känsla att vara på väg "åt rätt håll".

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...