Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 9 november 2014

Torkade rosor


Visst är de fina dem torkade rosorna ,med?
Av en billig bukett rosor ...som ändå inte håller så värst länge i vasen kan man bli riktigt överraskad...
 

Man kan nästan inte tro när man ser skillnaden mellan färskt och torrt, både i färg och form.


Jag sparar alla mina rosor jag får eller köper själv. Nästa gång ska jag prova rosor som är vita .


Ha en fin söndag nu allihopa...tänd ett ljus och...kolla på en bra film...för imorgon är det ju en ny arbetsvecka!
;-)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Visst är torkade rosor vackra. Hoppas att du får en bra arbetsvecka.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...