Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 19 november 2014

Mårbacka pellargon krans

Ni skulle bara få se den här kransen när den har torkat!
Lika underbar...jag lovar!
;-)


Finns det någon finare pelargon-sort?
De sista blommorna jag fick "behålla" från min Mårbacka pelargon var så fylliga och hållbara...att jag kunde inte motstå att fixa snabbt ännu en krans, som hänger ganska torr och lite i gammaldags färg över vitrinskåpet i vardagsrummet...just nu...några veckor senare.


Snart är det jul tider och jag knappt kan vänta till våran årliga kranstillverkning inför 1 Advent.
Är det bara jag som är...kranstokig?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt söt! Du gör så himla fina kransar :) Menar du att den verkligen inte tappar alla kronbladen när den torkar?!

    SvaraRadera
  2. Nej nej, inte alla! Om man förstås...låter kransen vara ifred. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...