Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 19 oktober 2014

torkade rosor

 
Rosen måste ändå vara mångas allra bästa och favorit snittblomma...när det har gjort sitt i vasen så kan man spara rosen länge och minnas dess skönhet.
Som torkad ros...


När jag var liten och någon frågade om jag har nån favorit bland blommor så sa jag alltid ...att jag visst har ...men rosor var inte favoriter... för att alla tyckte om dem och jag ville väl vara annorlunda.
Jag vill minnas att jag svarade att margeriter var det finaste...och det stämmer idag med...jag gillar typ prästkrage-liknade blommor för att de påminner om ...barndomen.


Men nu skäms jag aldrig för att erkänna att det bästa av alla är rosen ändå i alla sina former, med eller utan doft, med eller utan ...ohyra!
 

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...