Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 15 september 2014

Vita blommor


Visst är vita blommorna de finaste som finns?
Vet inte varför men det är alltid så att så fort en vit blomma slår ut i min trädgård så förundras jag av dess skönhet varje gång jag ser det!


Allt ni ser i den här inlägget är från min lilla trädgård...jag skulle så gärna vilja ha flera blomrabatter i olika färger...fast inte blandat som jag har ...och kanske de flesta har...


Men...det är säkert så att just det här sommaren tycker jag att vit är hur fint som helst...och nästa år så ändrar jag mig (igen) och kanske favorit färgen blir...orange (?) ...det har jag aldrig tyckt...men man skall aldrig säga :
ALDRIG!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...