Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 3 september 2014

Sensommar krans


Hej !
Ja...det var ett bra tag jag bloggade...inte för att jag inte hade nåt att säga eller visa...bilder finns ju alltid i mina kameror  (!) men ...den här sommaren har varit sååååå bra ! Inget tid för annat än att läsa böcker!
Jag måste skriva någonstans så att jag minns att 2014 har varit årets bok i mitt hem!
Jaha...en krans har jag inte gjort det på länge , tyckte jag så på min dagliga 5 km hund promenad så har jag hittat underbara vita "smäll-bär" och med hjälp av hortensia blommor och lammöron växt ...vips blev det en annans sort krans.
 



Det tog ganska lång tid att binda kransen...det blev sent och därför bilderna är av ett sämre kvalitet...ljuset försvinner snabbt nyförtiden...har ni märkt det?
 

Bären kommer att torka snyggt...men de andra...vet inte...har aldrig använt det i en sensommarkrans förrut...jag tror att det är vanligt att ha lammöron blad på jul-kransar, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Visst har det varit en fantastisk sommar, men nu finns åter tid för kransbindande och bloggande. Välkommen åter!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...