Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 26 april 2014

gult

Jag har alldeles för många gula blommor i min trädgård...men på våren är ju allt lika välkommen gult som vit eller annat färgskala.


De små påskliljorna jag har haft ett bra tag nu...har varit underbart fina i sina gula färg...det var värt att vänta på att de skulle slå ut!


Nu ligger de omplanterade i min måne-rabatt och hoppas verkligen att dem tar sig och kommer tillbaka lika fina nästa år!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Vackra blommor, oavsett färg, kan det aldrig bli för många av.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...