Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 17 april 2014

GLAD PÅSK!

Och med dessa blåa vårblommor så önskar jag er alla mina blogvänner och ni som har kanske bara varit en enstaka gång i mina "nät"trakter ,
en soligt och himmelblåt
GLAD PÅSK!


Scilla verkar hålla sig hela Påskveckan så har ni mycket av det så njut ...för det gör jag varje vår dem visar sig både i trädgården och på mina promenader!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blå färg!
    Jag hoppas att ni får en skön Påsk helg :)

    SvaraRadera
  2. Wow, vilken underbar blå färg. En himmelsblå och solig påsk till er oxå. Och många sköna himmelsblå promenader.

    SvaraRadera
  3. Glad påsk från ett solvarmt Skåne/Lila-Christina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...