Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 21 april 2014

fästingar

Dags att kolla lite oftare katterna och lilla hunden!
Har redan plockat 3 fästningar på dem , har lite dålig samvete att jag inte var så noggrann ...så de han ju växa lite för stora...


Katterna håller sig ganska stilla när man plockar fästingarna bort från dem...hunden har inte vant sig ännu ...så jag tar det lite lugnt med honom.

 
 
Birman Gracie och blandrasen Pepsi tycker väldigt mycket om att använda växthuset just nu på våren...jag har knappt plats där inne nuförtiden.
Undrar varför...
Annars har de sina bestämda egna platser som ingen av de lånar av varann...men mitt växthus...ja...jag misstänker att de tror att det tillhör deras kattvärld!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Fästingarna är ett gissel. Sigges fästinghalsband håller de flesta borta och de droppar vi ger Nelson fungerar oxå bra.
    Det är väl klart att växthuset tillhör Gracies och Pepsis värld. Extra vackra är de oxå mot de mjuka, vita plädarna/skinnen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...