Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 23 februari 2014

Pannkakor med favorit sylten


Hej! Hej!
Har ni smakat den här utsökta sylten jag brukar handla på ICA ?
Svarta körsbär...ja!
Min farmor plockade sådana i skogen för det var där dem träden växte vilt i norra Rumänien i den moldaviska delen!


Annars brukar jag ha en annan favorit när jag hittar i delikatess affären i storstäderna...nypon marmelad sylt som är ganska svår att tillverka ...och som ska vara nästan rinnande i burken om man ska ha den äkta med så mycket frukt som möjligt!
Vad har du i dina pannkakor?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Jag vill allra helst ha hallon- eller jordgubbssylt från egen odling. Svarta körsbär har jag aldrig smakat. Inte heller nyponmarmeladsylt. De båda låter dock spännande.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...