Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 11 december 2013

Sudden i ADVENT

I väntan på Tredje Advent så har vi provat att ta lite Jul bilder ...
Stjärnan sitter snällt ...utan godis!


Nu ska jag samla alla köks bilder i en egen mapp
 och när den börjar se färdig ut så ska jag gärna dela med mig av 
köks renovering erfarenheten.

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Tanken på godis lyser ändå i ögonen.
    Hoppas att köket blir till belåtenhet.

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt snäll och söt ut :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin krans Stjärnan har och söt är han/hon också.
    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Så söt liten stjärna! =)
    Kul att du gillade kuddarna som jag sytt :)
    Kram och ha en fin dag!
    /Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...