Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 18 november 2013

Höstkrans

Det är lika bra att lägga upp min höstkrans innan det blir för sent...på fredag ska vi göra i ordning Första Advent kransar igen , som varje år , det ska bli så roligt...och jag är ledig ...det med!
;-)


Den här kransen är tillverkat i lava från träd och små kottar som det finns i vissa buskar , kottar som ramlar ner från trädet och hamnar i grenarna på busken.
På marken är det riktigt svårt att hitta dem för att dem är så små och dem blandar sig med löven .
Men titta i buskarna och där finns det större chans att hitta dem!



En av mina favoriter pga att det tar så kort tid att tillverka den och att den håller sig mycket länge på höstkanten när luftfuktigheten är så hög.

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Så himla fin krans! Enkel och lagom....

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Ännu ett vackert uttryck för din skaparglädje.

    SvaraRadera
  3. hallo karla sint incintata de creativitatea ta. am vazut si pozele cu familia ta, frumos ,frumos. te pup cu drag tuti bad urach.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...