Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 8 november 2013

Fynd

Hej!
Jag var i stan igår och gick in för första gången i en antik affär för att kolla om dem hade nåt gammalt och funktionellt ...som jag ska ha i den nya köket vi kommer att göra i ordning om 2 månader...
Hittade en spegel ( för 300 kr...) i en stil som jag glömde direkt...eftersom jag har ju också mina brister...har väldigt svårt att komma namn och särskilt efternamn som inte kan kopplas till nåt särskild ord för att kunna komma ihåg det lättare.


Eftersom jag behöver en hylla , kanske en handduks-hylla ( som ingen annan har...) så valde jag denna svarta ting som enligt mig såg ganska gammal och sliten ut ( för 50 kr...) 

Har tvättat de nu med såpa...men jag vet inte om man kanske skulle stryka dem med olja...hmmm, någon som vet?


Tillsammans skulle de kanske passa i ett lantlig kök med ljusa tapeter ...så där som en liten prick över i-et, tror jag att det heter...
Vad tycker ni ?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...