Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 4 oktober 2013

Räv i byn


Hej!
Idag...mitt på dagen...klockan 12:00 skällde Sudden som en galning och jag tänkte . Neee...inte nu igen ...detta har vi fått bort ju genom träning , har han börjat låta igen nu?
Tur att jag hade kameran i närheten och kunde bevisa att en räv var ute efter min lilla hund som gömde sig så gott han kunde i det lilla rummet utanför garaget...


Det syntes rätt så bra att räven var lugn och han försökte ta sig in till Sudden...var inte alls bekymrad av all skällande...han sprang iväg till slut när jag kom närmare...synd att jag inte tänkte låta lite extra jag med...så att han aldrig kommer tillbaka!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Ja dom är allt bra listiga dom där.Vi har haft en som varit här i vår trädgård flera gånger.
    Önskar dej en fin helg.

    SvaraRadera
  2. Det blir aldrig tråkigt att bo på landet. I förrgår kväll hade vi tre älgar i trädgården. Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Ja, ibland är det bra att de skäller :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...