Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 13 oktober 2013

Gårdagens kalas


HEJ!
Visst var det ett tag jag skrev nåt på min lilla blogg?
Ja...så har det blivit den sista tiden...jag hinner inte så mycket som jag vill ...sätta mig ner och fixa ett inlägg.
Men jag vet att jag kommer tillbaks , så fort vädret tillåter inomhus aktiviteter!
;-)


Igår firade jag och våra bästa vänner min mans 47 års dag  med mat, dryck och tårta.


Mitt imellan hann vi också med 2 timmars bowling och självklart att han vann över oss fyra...han var ovanlig duktig (?) så många strike fick han!
Grattis älskling, en gång till!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Vacker dukning och vackra rätter. Goda oxå kan jag tro. Det är ett rätt bra upplägg att lägga in lite fysisk aktivitet i kalaset.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...