Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 10 september 2013

Syrenhortensia 2013


Så här ...ROSA ser min hortensia träd ut iår...?!

Förra året köpte jag en vit sort och var beredd att se en annan färg , antingen rosa eller blå , det beror visst på surheten i jorden...men inte så fort.
Jag trodde att den skulle skifta senare till en viss färg och jag väntade på att se det fina vita jag köpt...faktiskt.
hmmmm, man skall nog vara nöjd med att den överlevde den långa vinter istället.
Fin är den ändå!
Vill du se hur den verkligen blomstrade vit planteringen förra året så kan du gärna gå in här,
 om du har lite tid över till det.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...