Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 26 juni 2013

sommar i betong


Några fler betong bilder...kanske?
Det här fatet kom till ljuset för 2 år sedan , visst är det fint , efter så lång tid?

Det riktigt roliga med betong pryllar är att man kan både ha dem utomhus och inomhus och...om de råkar gå sönder så är det ju inte hela världen (?) , man kan gjuta en annan gång och vem vet....det kan bli snyggare ...för man har mer erfarenhet ,eller hur?




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Så fint du gjort!
    Jag har inte gjutit något i år, men blir lite sugen när jag ser att du är i full gång :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint fat och vilken vacker dekoration!

    SvaraRadera
  3. Betong är ett tacksamt material som bara blir vackrare med åren. Det finns alltid nåt nytt att upptäcka i ådringarna. Bara fantasin sätter gränser. Säger jag, som inte själv kan gjuta. Men jag kan njuta av vad andra gjort. T ex av dina vackra skapelser.

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Jag gjöt en del i betong för något år sedan och gillade det. Men nu har jag liksom kommit av mig... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...