Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 9 juni 2013

Bröllopsyra del 2

Ja...nu måste jag säga att jag börjar tycka om Chris också...hmmm, detta hände efter bröllopet förstås...
Riktigt bra och romantiskt jag upplevde det, mycket överraskande.
Madeleine var faktiskt riktigt lycklig och Chris riktig nervös...
Hoppas på många små söta bebisar nu ...och att brorsan får också stå till "svars" i kyrkan snart!
För han är ju så snygg, tycker jag med!
;-)


Jag önskar brudparet ett riktigt , ärlig , lyckligt liv tillsammans!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...