Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 24 juni 2013

Betong 2013 del 2

Jag tänker visa er min andra betong-vas ( den har en plastform från en crème-fraiche-form inuti som håller vattnet på plats) som jag har gjutit för några dagar sen.


Den här gången blev det en mindre variant som passar mycket bra på utebordet eftersom alla vaser i olika material är förstås alldeles för lätta och kan blåsa bort precis när man minst väntar sig att det händer... 


Voila! 
Så här blev det och det fungerar!
Betong vasen sitter "bergsäkert" på bordet!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...