Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 31 maj 2013

Morsan på besök


Ja!
Alla älskar väl sina barnbarn ...mer än allt annat, eller hur?
Det gör min mamma också.


Hon var hos oss på besök några dagar , vi brukar ha det ganska intensivt vi två...det är väl den rumänska temperamentet som tar ju över ,ingenting blir som planerat när vi mötts, vi kan prata i evigheter...om och om igen om saker vi ältar och saker som är otroligt roliga ( för oss båda ) men kanske inte för andra , som inte förstår vår humör...


Bilder gillar vi båda två lika mycket...bara genom det vi kan förbättra vår utseende, och när vi vet att nästa gång vi träffas och tar fram de " gamla " bilderna...ja ett nytt långt samtalsämne , full med skratt och beundran !



Vi fick lite fint väder också så vi passade på att grilla, det med.
Andreas, vår äldsta kom också på besök, så han smakade med av den (vanliga) goda grillmaten vi brukar ha i vår trädgård .


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Hej Karla! Kul att hitta hit till din fina blogg och jag lägger mig som följare med en gång så jag hittar tillbaka! Vackra katter du har, jag har också en birma! Din trädgård ser jättefin ut!
    Ha en trevlig helg!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. hallo karla te püp tuti

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...