Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 21 april 2013

Pelargon knopp


Aj aj aj ...pelargonerna har börjat blomma...lite tidigt tycker jag...


Jag antar att man ska ta bort alla blomknoppar och korta dem på höjden, hmmm den här vädret har vänt upp och ner på mina förväntningar, allt jag planerat så noga ...verkar gå åt skogen.
Jag ska resa 2 veckor till Rumänien i halva maj månad och hur många listor jag har skrivit ...så ändrar den sena våren mina planer... ändå...




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Pelargonerna är lite svåra i år, en del av mina vill inte alls komma igång, andra sätter knopp som dina. Jag har knippsat av alla knoppar hittills, jag tror de blommar bättre i sommar då? jag vill ju få ut dem i växthuset snart men vi hade frost i natt igen så det är ju inte att tänka på , det räcker att täcka allt som redan står där inne!
    Ha en fortsatt fin trädgårdssöndag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Har också knipsat alla knoppar och satt dem i vas istället. Man skulle gärna flytta ut alla växter snart! : )
    /Cika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...