Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 16 april 2013

Panseer

Äntligen!!!!
Små söta panseer har jag köpt ...åhhh vad jag har längtat!



Vilka föredrar ni...vanliga stora ...eller små och hur många som helst i blommängd?
Jag köpte mera färg den här gången, förra året var jag mycket förtjust i just vita och blåa, det är helt underbart att man kan variera lite från år till år, eller vår till vår!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. De är verkligen fina, jag har också köpt idag och de ska få komma ut i morron! Underbart att vi äntligen fått sol och värme.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina färger du hittade! Jag tycker om att variera färgtema år från år och då är ju minipenséer toppen eftersom de finns i nästan alla färger och nyanser.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hos mej blev det alla möjliga färger!!! Barnbarnen valde!!! /Lilla-Christina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...