Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 17 april 2013

Hall-renovering del 1


Några FÖRE och EFTER bilder collage har jag fixat och jag vill gärna dela med mig ...för att för en gångs skull så är jag (och maken) nöjd med arbetet.
Denna element-skydd ser man när man kommer in i vår lilla hall...


och denna står precis vid entré dörren...



Och denna del , på andra sidan element-skydden samma möbler som tidigare med nytt golv , nytt tapet , lister och nytt tak.


Har ni lust att kolla på bloggen imorgon med...så ska jag visa:
Del 2 förstås...
;-)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...