Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 12 mars 2013

I väntan på våren

Hej på er mina blogg-vänner!

Jag vet inte om ni har saknat mig...men jag slapp inte årets influensa hemma hos mig iår ...så det tog ett tag innan jag kom tillbaka...på fötter.


Det är bara våren som saknas, tycker jag med, så för att känna en glimt av vårkänslor så har jag köpt vita pärlhyacinter 
men ...eftersom jag glömde att hålla jorden fuktig så tror jag att jag bara kommer att få se små blad...men de är ju välkomna dem med (!) hur många sådana fina blad ser man ute i rabatterna nu när det är ju fortfarande typ -17 grader ...över snön...?


Det är bara Gracie som visar tydligt vad hon själv tycker om mitt "vår-köp".



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...