Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 19 januari 2013

Röd petunia

Från den här röda petunia planta har jag samlat frön i höstas...men eftersom jag kommer att vara borta halva maj-månaden iår...så har jag beställt petunior som små plantor från 
det ska bli så spännande att se plantorna när de kommer hem och se att det verkligen fungerar att handla på nätet...plugg-plantor med ....inte bara frön.



Betong-krukan är gjutet av en tårt form i plast som jag fick med när jag handlade en prinsesstårta från ICA.
En av mina favoriter pga att det var så smidigt att gjuta i.



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Jag beställer småplantor då och då och de jag köpt från detta ställe har alltid varit fina. Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...