Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 7 januari 2013

Möbelförändring

Jag måste verkligen komma ihåg nästa år när man jul-pysslar igen...att göra dem här två simpla kransar till inomhus-bruk...vilken bra förändring.
Nu är det snart dags att ta ut dem och ...jag vill ju inte slänga dem än...men snart, snart.



Jag får hålla ut till tjugonde Knut när jag kan inte behålla dem längre...för det går ju inte, allt ska ut som har en minsta jul i sig, gran-ris . kulor, ljus...neee...ljusen kanske man kan ha en liten stund...så mörkt är det fortfarande på eftermiddagarna, eller hur?


När slänger ni ut era jul-saker?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Alla mina julsaker åkte bort i går och i dag. Har bara lite belysning ute! Det är ju fortfarande mörkt tidigt så det är mysigt när det lyser i buxbomskloten, när man kommer hem! Önskar dej ett gott 2013!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  2. Fint, men man kan faktiskt göra fina kransar även till påsk! Här är allt som har med jul att göra bortplockat, lika kul som det är att plocka fram det lika skönt är det att plocka bort det tycker jag!

    SvaraRadera
  3. Det är Tjugondag Knut som gäller.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...