Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 5 januari 2013

Frökatalog


Jag hittade min ny-inkomna frö-katalog från Impecta idag och undrar om ni redan har beställt era frö-påsar?
Är det för tidigt att börja fundera på sådder och planera sommarens fina ett-åringar?



Timjan ...brukar jag så som ett-årig fast jag har timjan som perenn...eller hoppas jag den är kvar i min månne-rabatt och att den kommer lika fin som förra året...
Plantorna var faktiskt inte så värst fina i slutet av sommaren...vet fortfarande inte vad orsaken var att dem torkade...så bra (?)




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...